Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Det går bra nu

Kategori: Vardag

Just nu känns allt så himla underbart! Jag har flyt. Fick samtal idag och får börja jobba på hemtjänsten nattetid och det är på 50% så kan då dryga ut mammapenningen och borde hinna med att vara mamma och plugga också! Känns underbart och roligt! Jag är en liten nattuggla så det gör inget :)

Vi var igår och skrev på kontraktet för lägenheten så senast den 1 augusti är lilla familjen bosatt i mitt gamla hood och det känns jättekul. Har nära till mamma och pappa och släkten. Och det gillar jag, är nära med min släkt så det gör verkligen ingenting. Och lätt om man behöver barnvakt någon dag hehe ;)


Dock har jag inte vart ut och sprungit på hela veckan och känner mig redan jättestel och tröttare och helt enkelt dålig. Men har vart så mycket som hänt så det har fått hamna i sista hand. Men på lördag ska vi ut! Och så verkar det som att det ska börjas gå på boxpass på torsdagar. Måste ju få bort gäddhänget också ;D


Imorgon blir mammas älskling redan 5månader! Det är sjukt vad tiden går fort!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: