Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Motivation

Kategori: Mot målet

Det har vart lite upp och ner med allt just nu känner jag. Bloggen har blivit lite lidande för ibland så känner jag bara att jag verkligen inte har något att dela med mig och så tänker man skriva vad man gjort under dagen. Men så börjar man tänka "är det verkligen någon som bryr sig om att jag gick till affären och köpte apelsinjuice?" och så skiter jag i att skriva. Samma har vart med träningen, hade en massa motivation men så har det bara dött ut. Det är som vanligt med mig, jag blir såå PEPP i 2veckor sen trött och sen igång igen... Missar jag en träning en dag blir det alltid 2 veckor och sen börjar jag igen. Suck på mig!


Men nu har motivationen kommit tillbaka och det känns bra!


*Har tänkt göra en ny design med bloggen men jag är totalt IQ-befriad när det kommer till det så om någon duktig vill hjälpa mig är det helt okej. Eller om ni vet någon?
*Imorgon ska jag och Elin köra box-pass och det är jag riktigt pepp inför!
*Ska försöka lura ut Andreas i spåret på tisdag
* Kanske jogga med mamma på onsdag men är sugen på att prova afrodansen. Kanske kan tvinga med någon?
Sedan får vi se. Det finns så många olika träningspass och jag vill prova massor.
Kunde jag skulle jag nog träna varje dag känns det som just nu!
Sen får vi väl se hur länge den här motivationstoppen håller i sig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: