Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Jag kan vara smart jag också

Kategori: Skola

Såhär är det, ibland bland vissa människor kan jag känna mig som att jag inte är den vassaste kniven i lådan. Men idag hände det något som gjorde mig så himla glad. Jag tog reda på resultatet för högskoleprovet! Jag vet att det kanske inte direkt säger hur smart man är men lite gör det ju det. Och vet ni vad?


Jag fick 1.0! :D
Känns ganska bra då det var första gången jag gjorde det och var ju så himla nervös! Jag erkänner, chansade lite på matten och det gick sådär men svenska/engelska läs- och skrivdelen gick väldigt bra!
Så jag är väldigt stolt nu och glad och tänker senare ge mig ut på en långpromenad.


Det är en underbar lördag. Håller ni inte med?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: