Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Underbart

Kategori: Vardag

Sebbe sov mellan 23-07 åt en flaska och sov vidare till 10! När det är så, då är det så jävla underbart att vara mamma måste jag säga haha! :D Älskar verkligen att vara mamma. Jag hade aldrig trott att jag skulle vara bland dom första bland kompisarna att få barn. Jag har aldrig liksom vart barnkär (utom äldre barn. bebisar var inte min grej) och jag såg det verkligen inte som något osm jag ville ha än på ett tag. Men nu... oj. Jag älskar bebisar, älskar mammalivet och älskar mitt barn så att jag tror att hjärtat ska sprängas ibland! Jag kan inte säga det ofta nog men att välja att behålla barnet är det bästa beslut jag någonsin tagit.

Men till annat jag är så dålig! Har inte vart ute och sprungit på 1,5 vecka nu! Det har vart så mycket med lägenhet, David har nytt jobb och plocka och hej och hå. Och min springkompis (mamma) har vart upptagen en massa hon också och jag är så dålig på att ge mig ut själv :( Suck. Dock kan jag säga att jag märkt att magen kanske inte krympt men blivit hårdare. Innan var ju musklerna misshandlade men de börjar komma tillbaka!
Tar tag i det här nu och går på en långpromenad i solskenet idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: