Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Så härligt!

Kategori: Vardag

Jag älskar det sköna vädret! Dock visste jag inte att det skulle vara så varmt när jag tog mig ner på stan idag vid 11 så hade en långärmad men faaan vad varmt det blev. Men men då vet man det till nästa dag det är soligt. Hoppas på imorgon!
Jo, var som sagt ner på stan vid 11 och träffade en gammal kompis till mig som är hemma från Italien som hon bor i just nu! Vi har inte träffats på flera år så det var riktigt roligt och trevligt :D Sedan vid 3 träffade jag Elin och lilla Olivia och vi gick och köpte 10 klipp-kort på Friskis då vi ska börja köra box så får vi se om det blir annat skoj också! Känns riktigt nice! Man får ju inte bort gäddhänget på bara springa. Sedan gick vi på en promenad i det soliga vädret och sedan så gick jag hem också så har blivit en massa promenerande idag! I like!
Ska snart göra lite mat till gubben min kommer hem och sen ska jag åka hem till mamma för vi ska äntligen ut och springa idag! Kommer väl vara helt jävla död efter 2km men det är det värt det. Om 18 dagar är det ju vårruset (hur i helvete jag nu ska orka det...)

NÅGRA SOMRAR SEDAN PÅ SKARA SOMMARLAND

Kommentarer

  • Agnes, gravid V. 37 säger:

    Ååå tack så mycket för dina uppmuntrande ord!

    2012-05-03 | 21:05:02
    Bloggadress: http://aggehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: