Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Ibland blir jag imponerad av mig själv

Kategori: Mot målet

Har ju vart ganska dålig nu ett tag så tog minsan tag i mig själv och ruskade om mig ocg tog tag i det. Bestämde med mamma att vi skulle ut och springa och fan det gjorde vi! 
5km blev det idag!
Har vart lite stel och bara ut och gått i 1,5 vecka och var stel som ett arsle men jag tog mig runt.
Kändes så jävla bra efteråt. Och så bjöd mamma på kycklingsallad och det satt så himla fint :D

Sebbe var hemma hos Moffa sålänge och sen när jag kom för att hämta han så fick jag inte åka hem. Så passade på att duscha och mysa där hemma och sen blev Sebbe jättesur och ville åka hem så han fick en flaska när vi kom hem och nu sussar han så sött i sängen. Mycket nice!

Känns som en himla värd dag idag. Mycket motion och en massa trevligt sällskap. Kan det bli bättre?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: