Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Detta blir spännande

Kategori: Vardag

Litet problem med småbarn är att man kan inte få någon sovmorgon direkt. Ja, jag är ganska lat men mest har det och göra med att jag ska jobba min första tur inatt! Det är mellan 21-07 så behöver sova lite. Men får helt enkelt hoppas på att sebbe vill ta lite sovpauser här och var så jag också kan passa på att sova :)

Hemskt väder är det ute idag också! Och jag som behövde gå till affären bland annat. Hade tänkt ta en långpromenad men får väl bli till lilla ica här på området (ca 2min härifrån). Jag hatar verkligen att gå ut i regnet!

Jag har fortfarande lite feber men måste jobba så det här ska nog gå bra. Min underbara faster har lovat att hon ska vara barnvakt imorgon så jag får sova några timmar då jag ska jobba även natten därpå. Tack <3 bra att det finns en massa folk runt omkring som vill hjälpa! Tacktacktacktacktack!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: