Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Bom

Kategori: Vardag

Krash, Bom, Blöh. Jag är nu oåterkalleligt död.

Okej kanske inte men känner mig som om någon gjort mos av min hjärna.
Är så förbannat trött! Jobbade natt 2 inatt och ska jobba sista för denna vecka inatt och jag känner mig så trött!
Trodde ju att det skulle vara rätt lugnt eftersom man är van att vara vaken hela nätterna med en skrikig bebis, men fyyfaaan vad trött man blir av det här. Tror första natten hade vi kört runt 12 mil i bara lilla västerås. 
Det är ansträngande och så fick jag kramp i benet mitt i allt. Supersmidigt.
Men blir nog mycket bättre sen när man börjar bli lite mer van.
Tråkigt är bara att jag är så trött så orkar inte va så mycket med Sebbepebbe :(
Känner mig lite som en dålig mor. Men men det är ju bara 5nätter/mån så det ska nog ordna sig,
Jobbigt bara för skolan har fått lida denna vecka och första uppdraget i denna kurs ska in imorgon och jag har bara läst lite... Får sova imorgon och sen sitta hela jävla dagen hur trött jag än är.


Hur ska jag hinna med allt?
Plugg, jobb, vara mamma, träna och så kommer flytten på allt. Ojojoj.
Min hjärna kommer vara fried snart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: