Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Jag överlevde!

Kategori: Vardag

Sådär, nyligen vaknat efter att ha sovit efter nattens jobb.
Jag måste säga att jag är sjukt impad av dom som jobbar natt på heltid så att säga.
Runt 2-3 var jag så trött att jag kunde knappt ta in information och visste knappt ens var vi var. Men sen runt halv 4 började det bli ljust ute, jag fick i mig en cheesburgare och så var jag mycket piggare efter det :D 

Det var ganska roligt tycker jag, hade en massa att göra hela tiden även om man en stor del av den satt i bilen.
I början mellan typ 10-1 var det jättestressigt men sen efter det så började det sakta ner lite och man kunde fokusera mer. 

Jag gillade faktiskt att jobba natt. Var ganska skönt. Men kan nog inte tänka mig att jobba så mycket nu. Mest för att då kan jag inte vara med min lilla gris lika mycket. Men ska ju jobba 5h/mån så det är lugnt :) Just nu är min lilla älskling hos Moffa och jag saknar att krama med han just nu! :( Funderar på att ta bussen dit och kramas med han och tvinga David komma och hämta mig sen hehe. Fast jag borde laga mat till han... men jag ooooorkar inte. Suck.
Känner mig som en dålig mor och sambo just nu.

Saknar mitt långa hår :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: