Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

En kan ju hoppas

Kategori: Vardag

Jag vill inte jinxa något just nu men ni som läst tidigare har ju sett att vi inte haft sån jättetur på bostadsfronten. Men nu har det öppnats en annan lägenhetsmöjlighet. Men det kräver att vi får ta ett lån... Och varken jag eller D har fast inkomst utom föräldrapenning då men den är inte tillräcklig. Men D har fått en provanställning nu och jag har blivit erbjuden jobb på hemtjänst från och med maj :D Men iaf så ska vi på tisdag till banken och prata med någon där om att ta lån och mina föräldrar har sagt att de kan ställa sig som borgenärer så vi hoppas att det kan hjälpa :D Så håll tummarna för oss nu! Nu jävlar är det vår tur! Det är en 4a förresten så Sebbe får ett eget rum och så blir det ett datarum till D så länge. Så är det bra för om vi skaffar ett till barn så blir det inte panik att flytta då heller haha ^^

Känns som att saker börja ljusna upp och det uppskattas!


Idag har vi haft en ganska lugn och skön dag. Mest tagit det lugnt bara lilla familjen. D kom hem igår efter att ha vart borta 10 dagar, så han var trött igår men vi kramades lite idag istället. Var med mamma och köpte golv bara men det var det. 

OOH! Det måste jag berätta också. Igår/inatt somnade Sebbe runt halv 12 och sov till 8! 8,5h i sträck!!! Helt gaket och underbart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: