Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

För jag är så jävla grym!

Kategori: Mot målet

Grisens nya mössa!
l
Idag har jag vart så otroligt megaduktig!
Målet har ju vart att klara 500m extra varje vecka men så klarade jag 3,5km i torsdags och vet ni vad? Idag jävlar kämpade jag tills jag hade blodsmak i munnen! Blev hela 5km idag :D Jag kan inte fatta det för hade så ont i knät innan och benen kändes som bly.
För er som inte vet har jag en gammal knäskada så därför ont i knät.

Det jobbiga nu är väl bara att jag kan ju inte backa nu liksom så måste ju uppehålla det här och försöka med 5km varje gång... Hur tusan ska jag orka? Blir att springa i detta spår några gånger till och sen byta till tuffare! Ska börja köra intervall en gång i veckan också. Nu jävlar är jag på gång!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: