Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Imponerad!

Kategori: Mot målet

Nu är jag riktigt stolt och impad över mig själv! Var ut med mamma och joggade 2,5km och gick 1,25km igen! Hade jordens jävla träningsvärk men jag tog mig runt. Och den här gången var jag inte helt totalt stendöd, utan bara halvt stendöv :P Ska köra igen på lördag... benen kommer kännas som bly på söndag men det är värt det. 

Vi har bestämt att vi ska köra 3gånger i veckan. Kan man inte så kan man inte men ska försöka med det iaf! Måste ju vara i form till vårruset 21 maj och det är 5km! Vi har tänkt att efter en vecka ska ha klarat 500m extra! Blir spännande men det känns kul! Mål är alltid bra och pratade med mamma och klarar jag att gå ner 10kg till september så kommer de att betala tatueringen :D Ännu större morot för då behöver inte jag betala! ME LIKE!


Kastade ut läsken och kakorna idag också... och nu är jag redan sugen på att gå till affären :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: