Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Längre

Kategori: Mot målet

Ut i spåret idag igen. Klarade 3km idag och sen gick vi 2km! Känns helt jävla underbart :D Jag är grymt stolt och impad över mig själv! Vi har ju satt att 500m extra ska jag klara varje vecka så 3,5km blir det nästa lördag! Känns grymt! 21Maj - 5km vårruset jävlar vad jag ska klara det! Vill nog kunna klara 1mil tillslut också. Har tidigare tyckt att springa/jogga vart så himla tråkigt tidigare, men nu tycker jag faktiskt det är riktigt roligt! Ut på måndag igen då. Nu jävlar ska jag bli fit ^^

Tänkte ta mina mått imorgon så har man något annat att följa också.


Ikväll är det lördag och den dagen jag får tjocka mig så har druckit päronsoda och ätit dajm.. MMM! Imorgon börjar allvaret igen. Suck. COOOLA <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: