Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Mhm

Kategori: Skola

Ja idag kom boken så att jag kunde börja plugga! Jag upptäckte att 4 kapitel som jag ska ha läst innan fredag är på ungefär 80 sidor... Jippie! Och så ska jag hinna göra ett prov med svarsalternativ och ett uppdrag med att svara på frågor tills dess också. Känner mig inte alls stressad nej nej. Har tagit mig igenom första kapitlet och det var inte svårt iaf... Bara 3 kvar! Hoppas de är lika lätta. Motivationen försvann lite med stressen men ah! Klarar jag detta så har jag ju en hel vecka på mig på nästa 4 kapitel :D


Blev inget spring idag för blev så sent innan D och mamma var hemma så vi ska springa imorgon istället! Saknade det lite idag haha! Måste klara 3km igen. Kan ju inte backa nu liksom :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: