Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Prov, kul kväll och saknad

Kategori: Vardag

God morgon! Eller förmiddag...snart luch. Men eh ja! Igår så satt jag först och skrev högskoleprovet som ni vet. Det var lite läskigt just för att jag hade ju ingen aning om hur det skulle gå till. Iaf så var det först en mattedel, sen svenska/engelska, sen matte igen, sen sv/eng igen och sist en mattedel igen. Så visade det sig att den första mattedelen bara var ett test och skit för det var den enda delen som kändes bra :( Men vi får se när man får svaret om 4 veckor. På mattedelarna hann jag inte med alla hela tiden så när det var bara någon minut kvar så kryssade jag bara i resten och hoppas på det bästa haha! Sv/eng delarna kändes ganska bra dock :D

Sen åkte jag hem till mamma för att göra mig iordning! Första gången jag skulle gå ut sen graviditeten! :D Sebbe sov hemma hos mormor och det verkar ha gått ganska bra. Ska klä på mig och åka och hämta honom! Igår kväll/inatt/imorse när jag kom hem så kom saknaden och det var jättejobbigt att somna. Kändes konstigt att inte ha han vid mig och inge skrik? Men men, bra träning för då kanske Sebbe kan sova där oftare. Men det kommer dröja innan jag lämnar ifrån han igen!

Men till gladare saker! Hade jäääättekul iaf igår. Eftersom jag inte druckit på ett bra tag så sa det bara smack. 3cider och lite vin senare var jag redan snurrig. Billig fylla haha! Vi satt hemma hos Rocha och drack innan och snackade skit. Sen åkte vi till pitchers en liten stund sen ställde vi oss i kö för BMB och gud vad kul vi hade därinne! Dansade i schlagerbaren hela kvällen och det var underbart :D Tack Rocha, Micke, Kajsa, Elin och Emely för en otroligt trevlig kväll!

Idag blir det slappa, slappa, slappa och slappa lite mer och kramas med godingen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: