Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Varning för äckel!

Kategori: Mammagrejer

Fick tillbaka min mens i måndags! Inte alls roligt. Har vart så himla skönt att vara utan den men nu så är det dags igen då :(

Man känner sig så fånig för mensvärken gör ju ont och så klagar man. Jag menar man har ju överlevt förvärkar och fött barn och grejer och så klagar man över mensvärk? Well... Skönt att klaga av sig ibland :)

Har börjat med p-piller -- Monestrel. Är tydligen samma hormoner som i hormonspiral så stor chans att mensen försvinner :D Dock kan tydligen ägglossningen bli jobbigare men eh! Billigare än att köpa blöjor haha.

Kommentarer

  • Michelle - mamma till Leon säger:

    Längtar då fan inte tills den kommer tillbaka! Nej nej! Usch smärta! Ja vi har fött barn men de är stooor skillnad! Då får man ju något för de, mens är ju bara värdelöst. Jag ska sätta in en spriral om ca 1 månad äter neovletta nu då jag slutat amma och har käkat sen i måndags haha höll på att glömma idag. Fy skäms på mig. Hur ska jag komma ihåg detta i en månad? :p blir asbra med spiral sen, slippa tänka i 5 år. Haha kram

    2012-04-20 | 21:49:05
    Bloggadress: http://hannahmiichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: