Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

YES!

Kategori: Skola

Fyfan vad jag är bra! Har hunnit klart att läsa alla 4 kapitel, gjort uppgiften som var att svara på 2 frågor och skriva 48000 ord och förklara. Vet inte riktigt hur bra det blev dock. Jag förstod frågorna men att formulera svaren som virvlade runt i mitt huvud... inte lika lätt. Men jag hoppas att det blir godkänt iaf. Och sen gjort ett prov med svarsalternativ och där fick jag 7/8 iaf! Så det här ska nog gå vägen. Det är inte så himla svårt men det är jobbigt att hinna med att ta hand om sebbe och hemmet samtidigt. Men ah, det är väl såhär det är att vara morsa. Bara lära sig multitasking :P
Upptäckte att det är redan på onsdag nästa uppdrag ska vara inlämnat så får läsa ett kapitel om dagen och sen skriva uppgiften på onsdag helt enkelt. PUH. Jag kommer väl i september vara helt neurotisk haha! Fast blir nog en ledig dag imorgon för ska springa och fixa lite med andra grejer och så är det ju tjockisdagen då ;D
Sov gott nu och hoppas ni har en jättebra helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: