Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

9/1-2012

Kategori:

Imorgon är min älskling 6 veckor! Ska till barnmorskan imorgon och det blir roligt att väga min lilla prins igen och se om han växt något :)

Idag ska jag inte göra så mycket. Städa lite och bara vara hemma. Försöka laga ihop någon god mat till karlen kommer hem. Lättare sagt än gjort... 
Och förhoppningsvis blir det träna innebandy också! Om jag får något svar. Annars blir det nästa vecka och det ser jag fram emot! Har längtat efter att få börja spela igen. :) Och så ska jag fortsätta gymma och gå ut och gå så försvinner nog babykilona fort ska vi se! Synd bara att dom snygga märkena inte försvinner lika "lätt" :(

Nu börar mjölken verkligen komma igång också. Får jätteont i tuttarna ganska på en gång om Sebastian inte äter! Måste köpa en pump och börja pumpa ut lite. Då kan jag åka och träna och så och inte oroa mig för att lillen skriker för att han är hungrig. Och man behöver inte planera in när man ska mata han för att jag ska träna. :)

Anmälde mig och killen till babysim idag också! Börjar i mars! Det ser jag verkligen fram emot! :D

Kommentarer

  • linn säger:

    tack :) dom har rea nu så du kan ju kolla in deras hemsida :)

    2012-01-09 | 17:24:48
    Bloggadress: http://linnforsberg.blogg.se/
  • Hanna - med Mini i magen säger:

    Grattis i förskott på 6-veckors dagen till din lilla :)



    Vad bra att Newbie håller i tvätten också! Alla deras kläder är verkligen jättefina :)

    2012-01-09 | 18:29:19
    Bloggadress: http://hjn.blogg.se/
  • Michelle - med en prins i magen <3 säger:

    Svar: Jaa de är ju massor haha!! La upp den mest för att å ett hum om vad man kan/behöver ha med sig ;) Kommer nog inte alls ta med mig allt som står på listan ;) Tack så mycket!

    2012-01-09 | 20:18:34
    Bloggadress: http://hannahmiichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: