Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Erikslund

Kategori: Vardag

Var på Erikslund med min syster idag. Vi skulle åkt iväg vid 11 men både hon och jag somnade om och jag letade efter en pump men iaf så kom vi inte iväg förrän halv 2 haha! Så jävla typiskt i denna familj. Planering och hålla tider... äh man måste väl leva lite mer spännande? :P
Som sagt åkte vi till erikslund då. Skulle pumpa däcket på barnvagnen men så gick inte det för det var en fiiin punka. Men vi gav oss ut till shoppingcentrumet ändå. Vi gick runt lite och kikade in rean men vi hade en dålig shoppingdag så hittade lite bara på gina. Hittade knappt något till sebastian vilket jag annars brukar vara väldigt duktig på! Sen åt vi lite och sen handlade jag mat och sen åkte vi hem. Mycket trevlig dag <3

Nu ska det lagas tacos och titta på film och mysa med lilla familjen! 
Det ser alltid så fruktansvärt gulligt ut när David ligger med Sebbe på bröstet! Mina underbara killar <3
Inte så att de är perfekta... de kan driva mig till vansinne men jag älskar dom så mycket!

MOT TACOSEN! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: