Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Kärlek vid första ögonkastet

Kategori: Mammagrejer

I nästan 7 veckor har jag haft dig, den finaste i hela världens hos mig! Jag är mamma... Det känns fortfarande ganska orealistiskt! Att något så litet kan betyda så mycket så fort. Det är verkligen ett litet underverk.
Det känns fortfarande som att det inte riktigt är sant men samtidigt känns det som att det inte funnits en tid då jag inte var mamma. Det är liksom så man identifierar sig nu - Carro, mamma till Sebastian!


Jag känner att jag har förändrats en hel del under det förra året. Jag känner mig nästan lite tråkig för det blir att det barn är det mesta jag pratar om. Jag försöker att inte göra det men det är ju så svårt! Mitt liv har förändrats något kolossalt och det är för barnet. Man vill ju prata om stora saker och det här är det som är stort för mig nu.
Den 27e November 2011 är den största dagen i mitt liv hittills. Just nu kan inget klå det.
Carro - mamma till Sebastian. Underbart. Kärlek vid första ögonkastet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: