Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Lugn dag

Kategori: Vardag

Skulle åkt iväg igår på pizza och Ivanhoe men det tyckte inte Sebastian. Lillen var väldigt snorig och det är han fortfarande så ville inte släpa ut honom i det kalla. Vi har ju fått snö nu! Lite sent påtänkt dock av världens makter tycker jag. Fast den försvann fort igen... :(
Så idag ska jag städa lite, tvätta, diska och vara duktig husmamma. Kanske laga mat tills David kommer hem också. Sebastian är så snäll och stirrar på mamma från sin sittsol. :)

Föressten är mitt nyårslöfte att jag ska bli bättre husmor och lära mig laga mat och baka. Blir spännande... Men jag har ju lärt mig att jag kan göra en grym tacopaj iaf! :D Sen självklart ska jag vara en bra mamma till lilla Sebastian också!

Så nu är tvättmaskinen klar. Dags att hänga tvätt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: