Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Nyårsafton del 2

Kategori: Vardag

Kom hem för ungefär 1h sen från Micke och Nea. En viss liten krabat ville inte somna och var väldigt övertrött och därför väldigt grinig. Nu ligger han dock och sover intill mitt bröst.
Hur mysigt som helst att ligga hud mot hud <3

Hade en väldigt trevlig kväll den tiden jag var där. Kom dit och hälsade runt på alla och spelade lite tekken coola som man är ^^. Sedan efter ett tag togs maten fram. Var knytis så det var en blandning av potatisgratäng, kött, köttbullar, kycklinggryta och annat smått och gott. Och de sa att min tacopaj var jättegod och då blev jag glad! Något nytt jag lärt mig idag och ska nog göra det fler gånger :)
Sen umgicks vi mest och fikade och sen gick de andra ut för att smälla men jag stannade inne. Ville inte ut med lilla Sebbe. Men han var så grinig när de andra kom in igen att jag inte orkade mer och han behövde sova så hem blev det. 

Trevlig kväll var det iaf med trevligt folk! Tack för att ni bjöd med mig och Sebastian. Uppskattas verkligen! <3

Imorgon ska jag dock åka tillbaka för obligatorisk pizza och Ivanhoe. Förhoppningsvis är Sebastian lite gladare då :)

Har inte riktigt fattat än hur man lägger in flera bilder... Syster får lära mig sen ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: