Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Segt

Kategori:

Jag är jätteglad för att Sebastian sov nästan 8h inatt och då fick jag ockå sömn! Men det betydde att han ville vara vaken hela dagen istället. I vanliga fall kan du ändå lägga han i sängen eller under babygym eller så men inte idag! Han ville ha konstant uppmärksamhet! Hade tänkt städa och tvätta och allt möjligt meeen nej. Han skulle HÄNGA i min tutte och så skulle man busa hela tiden med honom. 

Men kom iväg och gymmade iaf! Blev lite spring och så tränade jag armarna och axlarna lite och nu är jag trött! Men skönt som fan att ha kommit igång också! Nästa vecka börjar innebandy och jag har ju nu hunnit bygga upp lite kondition igen... så slipper man vara latast där! Hoppas jag iaf haha :P

Ska amma nu och försöka få sötnosen att sova... God kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: