Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Shopping...

Kategori: Vardag

Var på Erikslund idag och träffade mammor som jag träffat på minbebis.com! :D Hur trevligt som helst var det och roligt att få höra hur andra har det, hur det gick för dom och så! Däremot kan man ju säga att vara 4 barnvagnar och försöka fika... Inte det lättaste att få plats men det gick ju galant! :D
Efteråt gick jag runt lite. Skulle bara köpa ett par jeans så Sebbe har sen i stl 62. Det blev en hel jävla massa mer. Jävla mammapenning. Livsfarligt att ge mig pengar och släppa lös mig på ett shoppingcentrum! Men hittade en tröja och leggings till mig också! (Ska mata Sebbe nu och sen ska jag fota allt.)
Åkte sen ner på stan för att träffa syster, bror och syster pojkvän! Vi skulle käka sushi. Var lite fundersam för hittills när jag smakat det har det smakat bajs men det jag åt idag WOW! Var jättegott ju! SJögräsrulle med lax/gurka, lax- och räksushi också. MUMS! Laxen var lite smaklös men inte så pjåkig. Det blir det att äta fler gånger!
Sen gick vi runt lite. Jag köpte en sportbh då jag växt ur alla andra. Och sen åkte vi hem i lilla lilla minigolfen. Fick packa in och planera hur alla skulle få plats haha!

Men men.. återkommer med shoppingbilder ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: