Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Taxi Caroline

Kategori: Vardag

Lillskrutten mådde mycket bättre än vad han mådde imorse. Verkade bara vara på morgonen han var snorig.. hm. Jaja så länge han mår bra är jag nöjd! 
Jag ringde min syster då och frågade om hon ville va med mig för jag skulle åka till Hälla och lämna in lite CVn så hon skulle hålla Sebbe lite. Hon var med hennes kompis och dennes pojkvän och så började hela taxiresan! Först till skälby för att hämta grejer som pojkvännen skulle ha, sen släppa av han hos syster, till hälla för att lämna cv och skulle handla hårfärg då jag kommer på att jag har det hemma som hon kunde få. Så åkte vi till systemet en snabbis till syster, sen hem till mig och sen tillbaka till syster.
En massa runtåkning. Borde nästan starta en egen taxifirma!

Sebastian sover så bra i bilen så det var bara skönt att ha han med sig!
Nu ligger han och äter och halvsover. Jag stirrar på honom och tycker han är det underbaraste som finns <3


Ska laga mat sen. Blir potatis, grönsakssoppa med korv i. Lite rester med andra ord som får lagas ihop. Hoppas att det går att äta. Mina kokkunskaper är kända för att inte vara något vidare...

Kommentarer

  • Cissi säger:

    Skönt att han sover bra i bilen! Underlättar ju resor något enormt

    2012-02-01 | 09:27:58
    Bloggadress: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
  • Michelle - gravid i v.38 <3 säger:

    Har inte haft en enda craving ;) I början försvann mitt godissug och var mycket mer sugen på frukt men inget direkt "de där måste jag ha annars dör jag" ;) Hahaha hade du någon craving? ;)



    Ja sista dagarna går väl långsamt men de är väl bara stå ut ;) kram

    2012-02-01 | 12:07:19
    Bloggadress: http://hannahmiichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: