Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Träning

Kategori: Vardag

Var på gymmet en timme med syster idag! Kände mig otroligt duktig efteråt. Första gången jag tränar på 1år ungefär... Men nu ska jag verkligen ta tag i det! Ska gå ner dom sista babyfat kilona! Två gånger i veckan kör vi :D
Känns skönt att ha börjat. För det är där problemet ligger. Man säger att man ska börja men så gör man inte det och sen är det kört! Slankare kropp here I come haha ^^ 

Körde iaf 30min på crosstrainer och vi var ganska bra kompisar. Förutom att min simultanförmåga med armarna och benen är inte den bästa... Fick inte själva rörelsen i mitt huvud och jag tappade "takten" hela tiden. Bandet och jag var inte vänner! Det tog det kändes men jag trodde jag skulle kissa på mig... mer knipövningar måste nog göras! och sen cykla vi en kvart och vi var jättebra vänner :D

Nu ska jag äta mat! PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: