Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Underverk

Kategori: Vardag

Det är så mysigt att vakna upp brevid sitt lilla underverk och titta lite på han när han sover! Det är helt otroligt men man kan verkligen stirra på dom små liven i evigheter bara för att dom är så fruktansvärt söta och man känner hur hela hjärtat bara svämmar över av kärlek! 
Och sen vaknar han och flinar som tusan mot mamma och ler sådär oemotståndligt! Och sen gäspar och sträcker på sig och sen flinar igen! ååååh säger jag bara <3
Nu ska vi göra oss iordning för att vid 1 ska vi gå till öppna förskolan igen! Unga föräldrar på tisdagar så trevligt att träffa folk i sin egen ålder. Och så kommer Alexandra med söta Cevin dit. Han föddes en vecka efter Sebastian så det är roligt med någon som har bebis i samma ålder :)

Sen ska jag hem och tvätta mer... Sen vi fick tvättmaskin har jag blivit för lat för att tvätta i tvättstugan även om det tar längre tid att tvätta hemma och det tar längre tid att torka. Dåligt hur man resonerar ibland! Plocka undan ännu mer. Nu när man går hemma, fan vad det blir stökigt fort. Gaaah!

Men imorgon är en bra dag för då ska vi till BVC och väga/mäta lillskiten och så kommer farbror doktorn vara där och pilla lite på honom så man ser att allt funkar som det ska. Det är alltid roligt att väga och mäta för att se hur mycket han växer! Man tycker dom borde ha växtvärk eller något :P

Kommentarer

  • Hanna - med Mini i magen säger:

    Åh längtar tills jag får ligga och bara titta på min bebis när hon sover :)



    Tack för dina ord! Jag hoppas att det bara smäller till någon dag och så är det dags att föda! Men det brukar ju aldrig bli som man tänkt sig, haha.

    2012-01-24 | 13:32:48
    Bloggadress: http://hjn.blogg.se/
  • elin - gravid i vecka 37 säger:

    Ser verkligen fram emot att ha bebisen ute hos mig så att man kan få sitta och titta på den hela dagarna. Måste vara hur fint som helst! Längtar ihjäl mig<:

    2012-01-24 | 17:14:14
    Bloggadress: http://tenousness.blogg.se/

Kommentera inlägget här: