Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

En ganska härlig dag

Kategori: Vardag

Har rört på mig hela dagen idag! Vaknade och tvättade och plockade undan lite då sambon kommer hem imorgon. Sen vid 2 träffade jag Elin och hennes lilla sötis Olivia. Vi gick en runda på lite mer än en timme på stan och ner mot lögarängen och tillbaka. Hur trevligt som helst! Vi hänger vid bebispoolen i sommar :) Skönt väder också. Ingen sol men ganska varmt. Gillar det skarpt! Sen träffade vi sebbes morfar lite också sen åkte jag hem och laga mat. Sen tillbaka för att lämna Sebbe hos mormor för att jag kunde Ä N T L I G E N träna. Var kul men nu är jag helt jäkla slut. Ska få lillgrisen att somna så ska jag ta en låååång dusch. Kanske läsa en bok och bara mysa.
Sen imorgon ska jag på jakt på badblöja/byxa till grisen för på fredag är det babysim som gäller! Ser fram emot det så himla mycket! Det var allt för mig idag. Här kommer en bild på mig och älsklingen:

Kommentarer

  • Trees mamma i London säger:

    Åh gud vilken söt kille :)



    -och tack så jättemycket!!=)

    2012-03-16 | 23:50:53
    Bloggadress: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här: