Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Hoppas hoppas hoppas!

Kategori: Vardag

Om ungefär 2v får vi svar om vi får en lägenheten eller inte. Det är en ganska liten 3a men den var fräsch och rotad 2009 så man behöver inte oroa sig för att dom ska rota om 1år och hyran går upp med 1000 spänn! Den här var 800kr dyrare än vad vi har nu så det är absolut överkomligt!


Och på måndag ska jag ju på intervju på donken! Vore underbart om man kunde börja där. Dryga ut mammapenningen lite som inte är den bästa ;) Och då kanske man kan jobba kvällstid så är D borta på dagarna och jag kan jobba på kvällarna så blir det inge strul med sebbe. Det går bättre och bättre med flaskan på den fronten :)

Så var jag på rekryteringsmässan igår! Var väl inte så himla mycket där precis, mest utbildningar och hej och hå. Men så gick jag förbi biltema. Jag har jobbat tidigare på ett annat företag i 5 år som säljer liknande grejer så tyckte biltema skulle passa mig perfekt. Har lämnat cv där tidigare men ej fått svar. Men så lämnade jag till tjejen som stod där, hon läste igenom det och sa att hon läst mitt cv förut och kom ihåg det och hon verkade jätteintresserad så vi får se om man kanske får napp där! :)

Känns som att saker och ting går bra just nu! I love it!


Skulle promenerat med Elin idag, men Sebbe börjar bli lite dålig så fick stanna hemma. Det börjar ju snöa nu också så hade kanske inte vart så kul att ge sig ut iaf haha! Men nästa vecka ska vi ut och då hoppas jag att vårvädret kommit tillbaka igen!

Kommentarer

  • Lotta, mamma till Lucas säger:

    Lycka till! =)

    2012-03-08 | 22:01:19
    Bloggadress: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
  • Viola, 22-årig tvåbarnsmamma säger:

    Svar: okej, ja det är ju olika. Jag hoppas det kommer något bättre alternativ, för det är synd att miljön ska behöva ta skada i onödan :/

    2012-03-09 | 15:21:07
    Bloggadress: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här: