Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Inga fler barn!

Kategori: Vardag

Jo okej, klart jag vill ha fler barn. Men nu när de har kommit på idén att ta bort lustgasen känns det inte alls roligt. Hade inte lustgasen funnits där så hade jag inte tagit mig igenom den! Eller jo klart jag hade, men hade haft hemska minnen bara då och verkligen inte velat skaffa fler barn!
Jag vet det är dåligt för miljön och de som jobbar där men för i helvete när man ligger där så bryr man sig inte om det! 

Det finns epidural ja, men det hjälper inte ett piss om man kommit in och nästan redan öppnat sig. Det finns bäckenbottenbedövning men det hjälper inte alls som lustgasen. Och alla andra grejer som akupunktur och värmeplattor och gud vet allt - ja visst men det lär inte hjälpa ett piss under krystvärkarna! 

Kan man komma på ett annat sätt att ge den där känslan av att vara wasted utan att supa ner någon så är jag helt för det, men innan dess. Den jäveln som kom på förbudet vill jag trycka upp 2 apelsiner i näsan på och dra ut dom genom munnen! Fan för den.

Till och med experterna säger att inget av bedövningarna vi har idag uppgår mot lustgasen! Och ja det finns många kvinnor som klarat sig fint utan den men vi är lika många som BEHÖVDE den! Tack för att ni pissar på oss era jävlar. Nej inga fler barn för mig. Tack för den. Hatar er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: