Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Nervig

Kategori: Vardag

Hallå hallå!
Var ju på babysim idag och vi gjorde första dyket med Sebbe! Det gick jättebra. Han grät inte eller nånting. Han grät bara lite senare, men tror det var jag som råkade skvätta lite vatten i ögat på han eller något. Moster var med den här gången och vi hade jätteroligt :D 

Imorgon ska jag skriva högskoleprovet! Jag är jättenervös inför det. Egentligen inget så att vara nervös inför men jag vill verkligen att det ska gå bra. För gör de det kan det verkligen hjälpa till när jag ska söka in på högskolan sen (eftersom jag ska söka in med kompletteringsbetyg och så hamnar jag längst ner i botten *suck* hade man bara fixat gymnasiet på en gång). Men men det ska nog gå bra. Fast har gjort såna där tester på datan och det gick skiiit så det gjorde mig inte mindre nervös. Nej nu slutar jag skriva om det blir bara mer nervig då!

Ikväll ska jag titta på Titanic, äta godis och mysa med lillen. Vad ska ni göra?

Imorgon kväll ska grisen sova hos mormor och mamma ska ut för första gången på länge! Tycker det ska bli jättekul men känns läskigt också. Han ska vara där hela dagen när jag skriver provet och sen hela kvällen och oj! Kommer väl krama ihjäl han när jag ser han igen <3
Hur ser er helg ut då?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: