Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Tålamod

Kategori: Vardag

På måndags var jag på en sista intervju för mcdonalds. Och så skulle man få svar inom en vecka men jag har inte fått svar än! Jag vet, det är några dagar kvar men jag vill veta nuuu! Jag har inget tålamod alls. Man tycker ju att jag borde ha det, jag har ju vart gravid för sjutton och om något tryter på tålamodet så är de det! Men jag vill ha svar nu! För då vet jag bättre hur min situation ser ut så jag kan söka dagisplats till Sebbe. Och för att jag är såå sugen på att komma igång och jobba igen! Tycker det är kul att jobba :)
Men babysim idag hörrni! Första dyket under vatten står det på schemat. Vi får se vad grisen säger om det! :)

Kommentarer

  • En tonårsmammas dagbok! säger:

    Lycka till med jobbet och även dyket på babysimmet =) Visst är det roligt me babysim =)



    Sv: Det har du rätt i fast försöker spara lite pengar och bara köpa det som verkligen behövs just nu :P

    Kram

    2012-03-30 | 20:37:22
    Bloggadress: http://gabbimk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: