Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Tji fick jag

Kategori: Vardag

Den här dagen har vart ganska bra och dålig.
Eller ja sent igår kväll fick jag mail om att jag får komma tillbaka på en andra intervju på mcdonalds!
Den 26e ska jag dit! Hoppas att dom säger att jag får börja. Skulle kännas så underbart!
Men fick mail imorse om att vi fick inte kontraktet på lägenheten :( Inte lika kul.
Dock, får jag på donken kan det ju leda till fastanställning och om det gör det kan man ju fundera på insats sen :D
Det gäller att hålla humöret uppe!

Blev ingen träning igår. Blev sent från intervjun och svårt med barnvakt.
Dock är det inbokat så jag kan göra det på onsdag! Längtar!
Det blir att promenera till lidl idag och köpa billig läsk haha...

Kommentarer

  • Monia - mamma till Tuvalie ♥ säger:

    sv: okej.. Jag blir lite smått förvirrad, för alla säger att det är nu när dom är såhär små som dom är lugna och bara sover, att det kommer bli värre när dom blir äldre? Men senaste tiden har fler och fler sagt precis som du, att det blir bättre..



    Kan då säga direkt att de som sagt att det är nu dom är snälla och bara sover, är en stor lögnare, haha :s

    2012-03-14 | 10:33:23
    Bloggadress: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: