Carro - Mamma till Sebastian

Skriver om hur det är att vara ung mamma, jobb, vänner, intressen och få dessa att fungera tillsammans !

Update

Kategori: Vardag

Nu går livet ganska lugnt framåt. Det är inte kaoset som det var i början när lillen kom och det är skönt! Det blir mer och mer rutiner, Sebbe sover ganska bra och är ett väldigt snällt barn måste jag säga. Men snart så kommer han börja vända på sig och dom säger att det är då som allt går i rasande fart efter det! Känns lite läskigt. Han är ju så söt och go som han är nu :P

Han får i sig nästan en hel flaska ersättning om dagen nu så det går framåt! Han har fortfarande lite svårt att suga och föredrar mina tuttar. Nu såhär i efterhand så känner jag att det hade vart smart att ge både flaska och amma redan från början! Även om amningen vart hur skön som helst för det funkat så bra, hade detvart lättare om han redan var van vid flaskan. Får väl prova det när nästa barn kommer och se hur det funkar :)


Igår var en väldigt bra dag! Var på promenad och sen träffade jag Elisa på stan! Vi pratade en massa och det var jätteroligt. Skönt att prata med varandra igen gumman - har saknat dig. Sen när jag skulle åka hem gick inte bussen förrän efter 30min så ringde D så fick han hämta mig! Man har pli på karlen ^^ Sen på kvällen åkte vi till min morbror och hans fruga för att äta tapas och titta på Melodifestivalen. Jag garvade ihjäl mig åt Sean Banan. <3 Trevlig kväll! Tack Morbror, Annika, Mamma, Per, Bror och Christian för det! Sebbe var ganska snäll men mot slutet var han trött så blev väldigt gnällig så vi åkte hem. Väl hemma gav jag bara tutten och sen sov han. Skönt!


Idag blir det promenad, städa och försöka hitta om någon vill bjuda på mat haha! :D

Kommentarer

  • Sussi | gravid i vecka 41 ♥ säger:

    Åh jag håller helt klart med dig!!

    Det gör mig också glad, tänk vilken underbar tid vi har framför oss :)



    Har ni haft en fin helg? Kramar

    2012-03-04 | 17:28:50
    Bloggadress: http://suszii.blogspot.com
  • Susan- Mamma i England säger:

    Åh tack för din positiva kommentar!

    O visst mår man bra utav att vara ute? Speciellt nu när våren börjar titta fram.



    Hur gammal är din lille Sebbe nu?

    2012-03-04 | 23:14:15
    Bloggadress: http://silee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: